+371 2 6469974

Meklējam Tevi - Administratīvo procesu koordinatoru!

Darbs patīkamā vidē, ar izciliem produktiem un zinošiem, atbalstošiem kolēģiem.

TEV UZTICĒSIM:

  • Veikt uzņēmuma tehniskā atbalsta funkciju efektīvu izpildi;
  • Pēc vadītāja pieprasījuma veikt pārdošanas datu analīzi un informācijas apkopošanu;
  • Sekot līdzi krājumiem un pārdošanas prognozēm;
  • Analizēt un veidot iepirkumu pasūtījumus;
  • Nodrošināt savlaicīgu iepirkumu procesu, kā arī citu ar amatu saistītu pienākumu veikšanu.

NO TEVIS SAGAIDĀM:

  • Teicamas latviešu, angļu valodas zināšanas;
  • Teicamas datorprasmes ( Excel – darbs ar formulām un datu kopu apstrādi būs ikdiena);
  • Neatlaidību, precizitāti, atbildības izjūtu;
  • Prasmi plānot laiku un noteikt prioritātes;
  • Pieredzi ienākošo un izejošo dokumentu pārvaldībā (iekšzemes, starptautiski);
  • Labas komunikācijas prasmes;
  • Pieredze ar uzskaites programmu HansaWorld tiks uzskatīta par priekšrocību.

KĻŪSTOT PAR DAĻU NO INNOCENT PRO KOMANDAS, TU IEGŪSI:

  • Interesantu un dinamisku darbu ar stabilu atalgojumu;
  • Darba ikdienu ar zināmime zīmoliem nozarē (Illy, Dammann, Franke, La Marzocco, u.c.)
  • Sociālās garantijas;
  • Profesionālās un personiskās izaugsmes iespējas;
  • Lieliskas darba telpas Rīgas centrā;
  • Baudīt lielisku kafiju birojā ik dienas un cita veida bonusus;
  • Darba laiks: darba dienas, 09:00 – 18:00

ATALGOJUMS:

1200 bruto pēc pārbaudes laika

Savu CV un motivācijas vestuli lūdzu sūtīt uz e-pastu: personals@innocent.lv

Sazināsimies telefoniski ar otrās kārtas kandidātiem.

Termiņš: 02.10.2020